Day 6 - Sick.

Jag är aldrig sjuk !

Men i fredags så blev jag det ändå. Tror jag har en förbannelse över mig. Jag har inte haft magsjuka sen jag gick på lekis. Jag har inte spytt sen jag gick i femman eller nåt. Men nu är statistiken ändrad. USCH OCH BLÄ FÖR ATT VARA SJUK!!

Men det konstiga är att det inte är själva sjukdomen som är hemsk. Det är pest att orken är som bortblåst. Det är också hemskt att det är så mycket man missar!
Jag missade fotbollsträningen i söndags. Jag missar minst två praktikdagar (jag kunde väl fått haft ett dålig praktikplats om jag ändå skulle vara sjuk) Jag orkar inte plugga. Jag orkar inte gå utanför dörren. Jag orkar inte träffa vänner. Jag orkar inte träna. Jag orkar ingenting. Inte ens sova längre för det försökte jag göra så mycket i helgen. :'(

Eftersom jag inte har varit sjuk i över 24 timmar på hur många år som helst, så kom jag knappt ihåg hur det är. Nu är jag påmind om det, och det är HEMSKT!

Jag vill bli frisk och normal igen. Att vara sjuk är bland det värsta som finns här i livet. Jag är nöjd med dessa fyra dagar nu. Låt mig få orken tillbaka, tack!

Ska ta mig ner för trappen för att ta och fylla på mitt glas med lite blåbärssoppa..


Adjö, friskusar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback