Day 7 - Sick again.

Hemma från praktiken idag också. Men imorrn kommer jag ! Och jag ska orka !

Gick en sväng med lilla Anna idag :) Det orkade jag, fast det var knappt så det blir nog att lägga sig ganska så  snart.. :/ Så oerhört trevligt att få panik med dej om allt som har med körkort att göra. Du är STÖRT-SKÖN Anna! :D And I wish you all my luck when the time has come to you <3 Du kommer klara det!! Jag litar och tror på dig!
Fredag måste bli en dag för oss. Hur den än blir planerad så kommer den bli lyckad :)

Nae, men sängen väntar. Klockan också, för den måste jag ju komma ihåg att ställa nu också. :p

Dagens beklagande (blir mycket sånt när man är sjuk): Jag missar träningen imorgon! :'(


Men god natt mer er & sov så gott ;p

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi de va bra skoj. de är så skönt o snacke me dej:) Imorgon ska vi ha sköj hörrdu!<3 wehey jag lyckades med komentaren. kors i taket^^

2007-03-22 @ 19:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback