Fantasi och kreativitet

Boken är färdigläst :O
Fast det var en seg bok. Har börjat skriva på mitt paper, men måste nog läsa om två kapitel för att få det bra. Vet inte vad det är med mig, nästintill klar med detta som ska vara klart på tisdag. Men jag har ju lite andra saker att sysselsätta mig med, uppgifter som didaktiken och arbetsgruppsloggen bland annat..

Första riktiga snön idag också :)
Och den är kvar, och kallt som fan är det, det är vinter :)

Svensson Svensson och Babben blir kvällens största sysselsättning. Fun fun. Nåt avsnitt av Vänner också skulle jag tro :p Men snart har jag sett klart på den fjärde boxen, och ännu har jag inte den femte. Jag kan inte köpa den före jul heller eftersom jag var så dum och önskade mig den i julklapp, så om jag inte får den så  får jag vänta tills efter jul iallafall. Men när lönen kommer så blir det nog ett inköp av One Tree Hill - säsong 2 :)


Nu bär det av till affären för att köpa Fars dag-present. (Förstår inte varför man alltid väntar till sista minuten med Fars- och Mors-dagarna?!) :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback