Fotbollsgalan

I hate mondays, och det kommer jag alltid att göra.

Började dagen med en föreläsning, "Vad är kommunikation?". Det var helt okej.
Sen pluggade jag lite med Vygotskij, åkte buss, promenerade en massa, tittade i affärer, pluggade lite till och åkte hem och gick lite till. En ganska bra dag, med en relativt bra början. Den kunde varit bättre, men då skulle det ju inte kunna förbättras så jag ska nog inte klaga :p

Ikväll är det fotbollsgalan :) Då blir det mys framför tv:n. Det kan man nog kanske unna sig efter all promenering och pluggande? Annars så blir det mer promenad imorrn med iallafall.


Before writig. En engelsk jävla bok ska vi läsa i den här kursen och ha litteraturseminarium på. Funny! Men, på fredag och hela nästa vecka är det praktik :D Skönt att slippa skolan (kan inte påstå att jag slipper pluggandet, för det gör jag inte), och att träffa alla små, roliga barn igen :)


Njae, kanske ska titta igenom om Vygotskij-papret är tillräckligt bra (vilket jag vet att det inte är, men det är en svår bok!)


/ Lalla F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback