Grattis

Idag fyller Dynamit-Harry, alias Björn Gustavsson, 73 år. Just so you know :p
Hipp hipp hurra och grattis på dig.


Inventeringen igår på Hemköp var kul :)
Maria kände sig som musen i Askungen: "en, två, tre, fyr, fem sex, sju, åtta!" ^^,
Och jag fick en sån där scanningsmackapär rätt i skallen, så bulan gör ont vill jag lova.
Men kul var det :)

Men imorse gick man ju upp klockan 5 på sin lediga dag då. Då är man nog lite knäpp :p
Men det är bara grötfrukost en gång om året på Sörby, så då får man ju ta och offra sig lite ;)  Mysigt var det.
Eftersom jag var så snäll och hjäpte till och diska alla jävla tallrikar så missade jag precis bussen 5 i 9 - typiskt. Fast jag är faktiskt glad för det. Gick omkring i Viken på en timmes promenad, behövligt efter all gröt och pepparkakor (dom första tror jag! första lussekatten åts med Kim i tisdags på Lilla Blå.)
Kom hem och lagade mat åt mamma och pappa.

Nu ska jag titta vilka jag har julklappar åt, och skriva en lista på vad jag kan köpa imorrn :)
Det är min och Marias alldeles egna dag <3

Sen ska jag ta och diska, och sen kanske det blir nåt avsnitt av OTH, fick hem boxen igår :D
Och just det, plugg är det också ja. Det är det enda jag tjatar om, tråk-Lalla.


/ Lalla F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback