It's over

Jag kan nu komplettera upp min lista över kursen som idag är över (Byebye Monica Svahn).
Leva i världen:
[ D ] Litteraturseminarium (Betygsätts inte)
[ D ] Verkstad (Betygsätts inte)
[ G ] Leva tillsammans, Barnkonventionen
[ G ] Opponeringen av uppsats (muntligt)
[ G ] VFU-seminariet + individuell uppgift
[ U ] Uppsatsen om fenomenografi
[ G ] Den didaktiska modellen (muntligt och skriftligt i grupp)
[ U ] Kursportfolion
[ U ] Tenten (Begreppsloggen)

This sucks!


Visst, idag började den nya kursen som vi ska läsa i tio veckor, Kultur och Kommunikation.
Visserligen känns kursen lite bättre. Men stressen finns alltid där. Jag ska ju hinna  komplettera upp allt detta. Och om jag inte klarar omtentan, då kommer jag få vänta lite till..
Vi har en tenta i den här kursen också. Om jag inte klarar den heller..?!
God must hate me.


Alla andra har höstlov just nu.
Själv så pluggar man på universitetet, och då är ledighet överskattat. Ha!
Imorrn har jag föreläsning, mellan 10-12.
Men sen ska jag ha lite roligt, jag ska köpa skor :p Jag hoppas att dom är kvar.
Sen ska jag åka till Viken, låna om mina böcker som skulle vatt inlämnade den 23:e (smisk på Lalla) och titta efter den engelska boken Before writing som vi ska ha till den här kursen.
Imorrn måste jag ta tag i saken och beställa fler böcker  till kursen. Måste ju kanske ha dom böckerna snart ja, och det tar ju ett tag att få hem dom också. Bra planering här ja, I know.


Och när ska jag hinna med det? Jag hinner knappt med att gå till bussen. Skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback