Karusell

Måndagar, I hate those ones.

Skola igen. Tycker inte om denna omställning från praktiken igen. När man väl är inne i förskolan karusell så ska man kastas av den och ställa sig i kön igen. Snurrigt är det till en början, sen blir det klarare och man väntar och väntar tills nästa karuselltur.

Tittade på Dawn of the dead idag också. Läskig, men med världens tråkigaste slut. Jag vill ha lösningar, bakgrund till problemet och ett slut med liv! Det saknades. Och istället så var det alldeles för mycket blod och tänder som visades. Men jag överlevde. Bara hoppas att jag överlever natten också.

Nu måste jag läsa, och skriva ner någon problemformulering om boken om boksamtal. Nån idé?


Imorrn ska jag träffa Klimpen också. Det var alldeles för längesen sist.



Byebye.


/ Lalla F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback