Lunch

Filmen (som jag nu inte kommer ihåg vad den heter, men kanske tills nästa gång) är slut och eftersom vi bara var tre i gruppen som var här så jobbade vi väldigt snabbt och är klara med allt.

Väntan på bussen är lång, men det gör ingenting. Hade tänkt åka hem nu, men ångrade mig. Åker jag hem nu, så kommer jag och Maria ses en ännu kortare stund ikväll, så om jag är kvar till bussen går härifrån så kan vi ju åka ända från Sörping och till Viken :) Annars hade det bara blivit från Gusum, och det ska jag ju ändå göra på hemvägen. Dessutom är en halvtimme lång tid, och då ska man ju utnyttja den på bästa sätt, with the best ones <3


Snart kanske dags för lunch. En promenad också, ett måste.
Men först så ska jag skriva två papers hade jag tänkt, en där jag skriver om bildlektionerna, och en om boksamtalet. Jag ska också hinna läsa minst två kapitel i Chambers bok också så att jag snart kan skriva det papret..

Men som sagt, skriva var det - skolarbeten!


/ Lalla F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback