Pluggande lördag

Idag är det lördag. Seg är jag, men plugga måste jag, Och städa. Så jag ska försöka att vara lite duktig idag och hinna med litegranna. Promenad blir det nog inte :( Om inte någon vänlig själ ringer eller skickar ett sms och offrar sig ;p
Nae, plugga var det. Logg 6 ska minsann bli klar idag iallafall. Har inte mycket kvar, men är ju så inibomben lat! Didaktiken måste jag börja på också. Huga huga.

Varför är det inte One tree hill på fredagar?! Skitdåligt ju!
Men, ska beställa lite julklappar och sådära på Ginza idag, så säsong två köps nog idag och kommer förhoppningsvis ganska så snart, för jag börjar få abstinensbesvär av detta! :/


Maria and Lalla goes to Sthlm soon. :)



/ Lalla F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback