Zombie

Gaah! Jag är helt död.
Jobbat 7:30-14:00.
Satt mig vid datorn för att beställa lite julklappar, men såklart så ska det strula till sig så jag får vänta. Hm, suttit här i typ en timme helt i onödan, då jag egentlgen kunde ha pluggat. Smartskaftat.
Men, det finns fler timmar kvar på söndagen, som tur vad.

Imorrn äre praktik. Måste hinna med att springa till biblioteket med och så blir det en tripp in till stan med.  Och plugg probably.



Citat hört i affären:
- Vad är det här för något? En skruvmejsel... Vilka långa saker!

Helens skrattanfall:
- Jag skulle skriva sötast men det vart rövart!! Hahaha!



Njae, nu ska jag kolla läget lite, sen ska jag läsa och planera lärtillfället jag ska ha på praktiken. Sen så ska jag väl  våga mig på att försöka beställa alla dessa saker också. Och bli ännu fattigare, jippie. Det är tur att jag får studiemedel på fredag, och lön nästa tisdag :) Jag älskar att ha ett extrajobb!



/ Lalla F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback