Egodumdum

Fotbollsträning i regnet.
Inte min största dröm direkt..
Isf hade den blitt uppfylld idag :p
Blött blött blött.
Hoppas att det inte är något allvarligt med din fot Anna.. :/

Fick strunta i personalmötet idag, tur. Fotbollsträningen behövdes.
Way to much of it.. Not god. Very bad.!



I think..

Jag tror vi glider ifrån varandra.

Jag vill inte!
Men det finns ingenting jag kan göra åt det den här gången.
Det gjorde det kanske inte då heller.
Då, jag begick mitt livs största misstag.
Enda sen dess har jag aldrig gillat att välja.
Jag valde fel en gång, det har förändrat mycket.
Men nu, idag, i framtiden, så tror jag ändå inte..
Åh, jag tar alldeles för mycket plats. Jag är i vägen, påfrestande, egoistisk.
Det är än en gång mitt fel.
I know.
Just därför vill jag att vi inte drar ut på detta.
Snälla. Ta hand om dig.
Jag vill dig bara väl, och det betyder att du ska umgås med dina vänner, dina närmaste.
That's not me.
Det har det kanske aldrig varit, men jag har trott det. Eller hoppats?

I'm way to big.
Jag ber dig, glöm mig.
Jag är den felande länken.
Tack för de fina stunderna jag haft med dig (även om de inte är besvarade..)
Jag är ledsen, förlåt mig för allt.

This is my last goodbye.
<3





/ Lalla - Egodumdum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback