Paused

Partie igår :)
Träffade på en massa folk.
Maria, Emelie, Carro, Gabban, Emma, Anna, Linnea, Malin, Sofie, Eve och Elin.

Mary, you're the greatest and I adore you <3

Och Emelie, tack för att jag får "bo" hos dig ibland.
Och träffa dig mer än vi någonsin har gjort.
Mera mera ;)


One is not like twice.


Hur mycket jag än tänker på det,
så slutar dessa alltid vid en och samma punkt,
vid en enda mening..
Was it all a game for you?

Jag blir så jäkla förvirrad av sånt här.
Varför kan ingenting jag gör vara lätt?
Allt är nu för tiden bara komplicerat och svårt.
Jag hänger inte med, jag fattar ingenting.

Varför?
Förstår inte.
Är du så?
Spelar du så?
Eller vara du bara full, och dryg?

Varför blir jag så nyfiken på dig?`
Varför kan jag inte sluta tänka på igår?
Jag måste plugga. Jag måste tänka på skolan, hur jag ska göra och bli klar tills på måndag.
Tänka på matchen imorrn.
Men jag kan inte.
Jag tänker på igår.

Have you paused the game?
Or what's the next level?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback