Segar-dag

Idag är det lördag, det är det väl ingen som har missat va?

Blev en sväng in till stan med Maria idag.
Dock inte så lång, men det är värt mycket att bara ses.
Köpte första One tree hill-boxen, så den ska jag börja se på idag :) (Även fast jag inte sett klart på Vänner än, men det är ju en annan sak det)
Pluggat lite har jag också gjort nu.
Men inte så mycket, för vill inte ringa och tjata på dom i min arbetsgrupp, då jag inte fick med mig min studiehandledning hem. Men den får jag tillbaka på måndag, så då minsann ska det bli en massa pluggande. I'm so lucky, lucky.

Så ikväll blire en mys-slappar-slöar-fetare-tjockis-dag.
One tree hill, Vänner, Svensson Svensson och Babben och co står på schemat.
:)


Idag äre Viks-åttan också.
Synd att det inte gick nån sträcka här i Gusum, det är då det är som roligast :)
Men men, det kommer fler gånger att titta på det :p


/ Lalla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback