Studiehandledningen is gone

Torsdag.
Hur har då denna dag spenederats av Lalla F?
Jo, lite sovmorgon blev det.
Sen bar det av till skolan, bussade med Sara.
Tog en second breakfast.. :/
Pluggade sedan på med arbetsgruppen om Barnkonventionen, art. 19, för er som är intresserade :P
Sen så struntade jag och Sara i resurstillfället och föreläsningen om "Att bedöma sig själv och andra", eftersom vi tycker att vi redan kan det :p
Så vi gick på stan, då jag inhandlade Kents singel, som för övrigt är underbar.
Ingenting <3
Jag passade också på att köpa en tredje Vänner-box :)
Bara sju kvar ^^,

Bussade hem tidigt, bredvid en sovande Sara. Om jag inte hade suttit så att jag syntes så väl i en spegel så hade jag börjat asgarva kan jag lova ! ;p

Pluggade lite, och sen vare dags för fotbollsträning.

Tyvärr väldigt kort, men ganska så mycket spring, vilket jag gillar (och behöver mer än något annat just nu)

Jag har tyvärr också kommit på att jag glömde studiehandledningen i skolan, eller snarare så fick Jocke med sig den.. :/

Kul, då vi inte ska till skolan imorrn, och då jag tänkt försöka bli klar med en hel del saker i helgen. Fuck!

Men men, jag får försöka mig på skiten ändå.
Btw, nån som vet hur jag ska kunna öppna pdf-filer från liu-s hemsida? Det funkar inte..! :S

I won't survive this autumn.
Gash, this sucks!


Jahapp.
Dags att sova lite då. Ingen sovmorgon imorrn inte.
Har fått för mig en hel del flumma idéer, som jag tycker är kloka, och då är det alltså sant :p


/ Lalla - No.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback