Teoriträning

Inte precis vad jag behövde direkt.
Fika och prat istället för riktig fotbollsträning.
Skumt, men jaja. Det är fyra matcher kvar på säsongen och fler träningar så lite mer spring kommer det ju bli :)

Huhu, mycket att plugga på nu om man säger så..
Hade sovmorgon idag, började inte förräns ett, men gick upp halv sju för att hinna läsa..!
Och imorrn börjar jag elva, men det blir nog att läsa innan då med.. :/
Sen äre helg, men då blire nog lite plugg då med..
Men nästa vecka äre VFU, Kul!
Det värsta är att det baraär sex dagar, och jag har tre uppgifter som måste göras, när jag är där!
Så det blir verkligen inte bara att vara med i verksamheten, jag ska stöka till där också och hålla i en samarbets/demokrati-övning, observera två lärare och intervjua fem barn.
Gaaash!

Men men, imorrn äre iallafall fredag och jag tycker om fredagar ;D


Btw, nu äre bestämt att det är fotbollsavslutning den 20:e :) Då ska vi ha kuul! :D
Och datumet är perfekt för att det är i kursslutet, så då har jag haft tentan och lämnat in kursportfolion och haft dom flesta seminarierna. Och med det menas att det måste såklart firas! :p

Njae, läsa vare.

Solong people.

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback