VFU imorrn

Verksamhetsförlagd utbildning.
På Sörby, femårsgruppen.
Kommer vara på samma ställe i ett år så jag hoppas att det blir bra. Men det tror jag nog.

Idag har jag inte haft en enda föreläsning, kors i taket (det skulle inte Emelie ha sagt, eftersom hon är i skolan typ två dagar i veckan!) :p
Men arbetsgruppen och jag skrev klart frågorna till litteraturseminariet tills på måndag.
Så nu ska jag göra det också, mina enskilda frågor.
Trög som jag är så missuppfattade jag såklart uppgiften och gjorde helfel! Dumbooo!
Sen så ska jag börja på Life History-övningen så att vi kan göra det och skriva en logg om det sedan.
Gash, det är mycket.
Men en sak i taget.
Nu ska jag skriva mitt ena paper om Kennert Orlenius bok "Värdegrunden - finns den?". Kan tänka mig att alla antecknar det just nu, men jag lovar er, det är ingen höjdarbok !

Nae, man kanske ska ta tjuren i svansen och göra klart det då.


Btw, på fredag är det party :)
Längtar :D


Baajbaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback