April 14 - Skor

Det blev visst ingen jacka. Det blev ett par skor istället som jag kan ha när jag jobbar i sommar :) Inte så snygga, men desto skönare och dom kommer absolut att uppfylla sin funktion ;p

Britt-Marie ringde också. Så på onsdag ska jag jobba mellan 1-3. Bittert, eftersom jag hade tänkt fråga om jag också fick gå på det dära mötet, men istället kommer jag antagligen att städa hos någon. Jaja, dom kanske kan berätta lite för mig ;)

Jag är inte alls sugen på att gå på två föreläsningar nu.
Jag har ont i magen.. :/
Jag vill åka till Carro och Karsmåla nu!
Lugnt att jag kommer sova på bussen säger jag bara. Och såklart är det ju en express också och då sover man riktigt skönt :) Fast det gjorde jag imorse med, och det var ett pucko som då satte sig bredvid mig ändå. Ställde min väska vid mina fötter och då vaknade jag med ett ryck kan jag ju lugnt säga. Fy fan vad rädd jag vart.
Jag blev skrämd på vägen hit från bussen också. En människa kom ut från en liten, liten tvärgata precis framför mig. Jag tvärstannar och kollar ner i backen hela tiden. Tar en lång sväng runt och fortsätter med hjärtat som kör dubbla slag uppe i halsgropen.

Men nu ska jag ta och läsa lite. Sen är det bara fyra timmars föreläsningar innan jag kommer iväg härifrån. Så jävla skönt att vara ledig imorgon! :D


OCH FÖRRESTEN: Jag hittade min tröja igår som jag har letat efter så länge! :D Den låg bakom den vänstra dörren, och hade visst ramlat av galgen (för jag har absolut inte lagt/slängt den där!) men igår så kom den fram ;D Hihi, min myströja är äntligen tillbaka där den ska vara :)


' Lalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback