April 24

Träningen igår var kul.
Spåret, och starter i mördarbackarna - BÅDA TVÅ!
Träningsvärk i vaderna idag, borde ju stretcha mer ordentligt när jag vet att jag får träningsvärk så lätt. Men samtidigt så är det ju lite skönt det också ;)

Snart ska jag iväg till andra vyer här i Sverige.
Det är jättefint väder ute, men jag ska sitta i en bil och sällskapa :) Och det kommer bli så roligt så :D
Hehe, lite sol ska vi nog få på oss också skulle jag tro.
Aa, just det. Måste hitta mina solbrillor också :) Love!

Nu väntar jag bara på att bischa ska öppna så att jag kan gå ner och köpa tunnbröd.
Sen så kommer Carro och vi ska dra iväg :)


"Och man gökar uti Flen, och i Pite har man bara ta'tt  en fika" ;p
Gash, har denna låt på hjärnan nu. Undrar vad det kan bero på? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback