April 6 - Sorry

Solen är inte längre framme. Dystert.

Jag har inte läst alls mycket i boken jag snart måste vara klar med..
Tankar är i vägen och jag måste bara få ut dom, på något sätt. Sorry.

Men jag vill att du ska veta att jag stöttar dig i allt. Jag finns alltid här och det tjatar jag alltid om. Men, tiden är knapp, och livet är kort. Tiden springer iväg och man hinner inte alltid med att göra saker som man verkligen vill. Jag vill att du ska njuta av ditt liv här och nu. Ditt liv är uppe i en av topparna. Det är här du alltid ska vara, och dessa känslor ska du alltid få känna min vän. Jag är verkligen jätteglad för din skull, detta är toppen.
Vi har inte setts så ofta nu för tiden, vilket jag tycker är tråkigt. Men samtidigt så vill jag att du ska vara glad och lycklig, vilket du just nu är.
Jag vet inte riktigt vart jag vill komma, men du ska alltid, alltid veta att jag finns här och du är och kommer alltid att vara bäst. Jag ska sluta tjata på att vi ska ses, vi tar det när det väl funkar. Så tänk inte på det. Ta hand om dig, och hade superbra på din resa. Ta vara på din lycka och unna dig det. You're not alone anymore, and yu don't have to be scared. Just be happy. Detta är du minsann värd. <3


I'm sorry.


Nya avsnitt av One tree hill nu.
Inte riktigt samma sak, men ändå. Love.

'Hey and goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback