Augusti 16

Släktträffen var inte så illa som jag trodde att den skulle vara, vilket var skönt det eftersom det var ett antal timmar som spenderades i Säby skola.
Jag vann ju ett pris på tipspromenaden ;p Svaret på skiljefrågan var 333, och jag gissade på 354, så det var nära. Det var fem stycken som vann pris för sina svar på skiljefrågorna: på första plats kom min faster Ann-Sofie, på andra plats kom min ingifta farbror Kalle, på tredje plats kom någon syssling till mig, på fjärde plats kom jag och på femte plats en flickvän till en annan syssling. Så, tre av fem möjliga från en och samma gren i släktträdet, från tre olika grenar i den grenen. Lite fränt.
Och pappa har fått ett nytt smeknamn: "Gusum".
Sen blev det en sväng in till stan och handla lite mat innan det bar av hemåt till Gusum igen.

Nu är det dags att sova, och ladda inför morgondagens måste-match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback