Augusti 19

ÄNTLIGEN!
Nu, idag har jag äntligen fått beskedet att jag blivit godkänd på min förbannade komplettering om didaktik i den första kursen jag läste förra året!
Nu är jag än så länge godkänd på allting.
Jag hatar Monica över allt annat, för att hon inte kan förklara saker så att man förstår från början, och för att hon hittar på fler saker som jag ska komplettera i efterhand. Men nu när jag precis nyss läste mailet så grät jag nästan av glädje då det längst ner stod att jag äntligen var godkänd på detta arbete.

Nu är det bara att fortsätta med min första inriktingskurs som började igår.
Idag hade vi dans-verkstad, pinsamt, jobbigt och oerhört kul samtidigt. Jag känner mig ganska kluven av att jag valde den estetiska inriktningen. Finns det någonting som jag hatar så är det teater, bild, sång och dans.
Men, ibland ska man ju våga sig på utmaningar, så för mig är detta verkligen en riktig utmaning.

Nepp, snart är det dags för fotbollsträning.
Hoppas att skallen blir lite bättre när jag kommer ut i friska luften, den hänger inte med riktigt.. Men det blir väl bra i slutänden sen skulle jag tro.


Tjingtjongplingplong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback