December 10

Grattis alla Malin på namnsdagen! (Jag känner ingen Malena tyvärr).

Idag var det praktik 6-1. Och jag hade min heldag, som enligt mig gick bra. Får höra vad Helena säger imorgon.
Stina ringde också till förskolan, och jag blir ju lika förvånad varje gång när någon säger att det är telefon till mig! Så jag ska jobba på hemtjänsten klockan 3 till 8 eller halv 10.
Så jag missar träningen ikväll, och det är jävligt surt!!
Men, jag kommer iallafall att tjäna lite pengar. Jag hoppas att min hals blir bättre också, för nästa vecka ska jag fanimej träna eftersom det är julafton onsdagen efter det. Bara två veckor kvar ju, och tiden bara rinner iväg. Har ju bara två praktikdagar kvar ju.. :/ Och tre skoldagar..


Nu ska jag försöka ta det lite lugnt och spara krafter inför kvällen.
Och ni som ska på träningen ikväll, ha det så jäkla trevligt ni :P Jag avundas er :p


Tjingeling och hej då.

Kommentarer
Postat av: Malin

Taaaaack så mycket ;) Jag tycker vi tar skivan nästa vecka! :D

2008-12-12 @ 11:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback