December 11 - Kämpa

Nu har jag pluggat lite iallafall. Och nu får det räcka.

Nu blir det att kika en liten, liten stund på tv (behöver bara tänka på annat) och snart är det dags att sova också säger kroppen, och knoppen framförallt.

Imorgon blir det praktik 7:30-15:30, och sen så blir det jobb på hemtjänsten 16:00-21:30 (tror jag, eller så är det till 20, men sån röta tror jag inte att jag har). Så det är väl bara att kämpa på.
Jag har nedräkning som Helena, bara 8 dagar kvar tills det är lov. Endast 3 skoldagar. Men 1 seminarium, 1 3-dim-verkstad, 1 studentverkstad, VFU-uppgifter som ska skrivas och lämnas in, och så de tre individuella texterna som jag så gärna vill få färdiga innan det är jullov.

Kämpa kämpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback