December 11

Gårdagens jobb gick bra. Självklart fick jag duscha och rulla upp håret på en tant. Det är verkligen inte min grej, och hon var långhårig vill jag lova! Fick jobba ensam mellan 8-halv 10 också, eftersom det ska vara så nu för tiden. Det var segt, men Kim roade mig via telefonen, och så åkte jag upp och skjutsade hem syrran :p

Imorse blev det att gå upp tidigt eftersom barnen på förskolan skulle gå lucia idag :) Dom var så duktiga så :) Sen har det väl bara rullat på under dagen, fick gå hem 40 minuter tidigare, så då gick jag till frita och väntade in Kim så vi sällskapade hit innan Kim skulle åka hemåt Vika.

Så nu ska jag ta och skriva rent utvecklingsplanen och utvärdering av Ros-uppgiften, kolla mailen och greja, och förhoppningsvis så ska jag hinna se Du är vad du äter.

Well, we'll see :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback