December 14 - Julklapp

Nu har Helen, Zonny och jag fixat med en av alla julklappar :)


 A Z H       



Imorgon blir det framkallning av bilderna.
Och en massa julklappshandlande med Zonny, Helen och Kim.
Men innan dess så är det plugg som gäller, så på förmiddagen så ska jag leka Flitiga Lisa innan jag får unna mig denna härliga julklappsshopping. December är en riktigt härlig månad ibland, eller oftast :)

Nu ska jag ta och skriva lite plugg tänkte jag för att underlätta morgondagen lite till.

Kommentarer
Postat av: Anna-Clara

Vad kul och få se dina syskon på bild! Ni verkar ha en härlig sammanhållning.....!! Va kul! Lycka till med shoppingen med julklapparna. Vi ses på tisdag

2008-12-14 @ 18:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback