December 16 - Kväller

Och så var det redan kväller.

Helens och Zonnys paket är helt och hållet färdiga nu :) Endast två små saker kvar till mammi och pappi så är deras också färdiga.
Jag är så trött, så det blir nog att lägga sig snart.
Imorgon ska jag vara så snäll så att jag ska besikta morfars bil (Allra första gången, så det är ju lite nervöst). Jag övertalade mamma så att hon ska följa med som sällskapsdam :p Sen så blir det att åka in till stan för att plugga och bli av med mer pengar :p

Imorgon är det endast en vecka kvar till julafton. Men framförallt så är det bara två skoldagar kvar tills det är lov då också :) Detta jullov ser jag verkligen fram emot! Förhoppningsvis så blir det inget plugg, bara ta det lugnt, umgås med vänner och ta dagarna som dom kommer och så är ju julen alltid så mysig! Jag läängtar!

Och det är ingen fotbollsträning imorgon :(
Ja, jag är faktiskt lite ledsen. Jag visste ju inte om det, förrän det var försent. Valde ju att jobba, eftersom jag antog att det skulle vara en till träning innan jul. Men icke!
Men men, får väl bli lite stadspromenad imorgon istället..

Måste ge mig ut på en snabb gång-promenad snart. Och kanske jogga? Men det är ju så tråkigt! Och fotbollsträningarna är ju mycket roligare eftersom man vet att efter allt slit så väntar ändå en liten, liten stund då vi spelar match, och det är ju det som är det allra roligaste ;)

Nä, nu håller jag på att bli långrandig och snart så börjar jag väl att älta en massa tjafs så det är bäst att runda av här och nu.


Då så, Gott natt med er.

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Hej gumman :) tack hoppas du också får en bra dag, kämpa på med plugget så kommer de fixa sig, om bakningen blir bra så lovar att jag lägger in bilder . puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback