December 17 - Hemma

Nu är jag hemma igen efter en lång dag.
Pappas sista julklapp är nu färdig. Likaså Marias och Carros och morfars. Nu saknas ett paket till tärningsspelet och en sak till mamma. Sen är det finito, och det roliga är kvar. När alla ska öppna sina julklappar :)

Och planer har bokats.
På fredag ska jag vara fyllechaffis. Och på lördag behöver jag en fyllechaffis, som är så go och ställer upp :) Taack!
Nu får vi hoppas att denna lördagkväll blir bra bara, men det tror och hoppas jag allt :p

Imorgon så väntar gruppträff 8:15.
Sen så ska vi ha vår sista 3-dim-verkstad.
På lunchen så ska vi också gå och köpa material inför studentverkstan som vi ska ha på fredag.
Sen så ska jag försöka hinna plugga lite vid datorn i skolan innan jag åker hem, men måste hinna med senast halv 5-bussen, för jag ska även gå till bibblan här i Gusum och höra om det är möjligt att "mina" 3-åringar får göra ett studiebesök där under nästa praktikperiod.
Ja, det var väl min torsdag det.
Vi får väl se om det är så den kommer se ut.

Nu så måste jag ju regga alla mina promenader som jag gått under dagen på Piggelino. Det blir faktiskt en hel del fast man inte tror det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback