December 19 - Skjutsat

Har skjutsat morfar till och från Viken nu. Hoppas att han blir bra snart. Och nej, om ni nu trodde det så var han inte full. Han är sjuk och kan knappt gå. That's why.
Men, nu är han iallafall i Gusum igen. Skulle bara ta en kort vända med hundarna, men han ville promt inte ha sällskap. Så syrran och jag traskade hemåt.

Har nu fått in alla grejer i övre delen av min garderob. Imorgon så ska jag ta de två största delarna. Tänkte försöka slå in alla julklappar imorgon också, även de som behöver en kartong ;p


Förresten så stod polisen vid Gusums rondell när jag kom :o Men eftersom dom stod mitt i vägen så stannade jag till, men då körde dom iväg och jag kunde lugnt köra hemåt. Dom hade iofs pratat med en liten mopedist, men ändå. Blev ju lite nevös där ifall jag skulle få blåsa och grejer ;p

Nu ska jag nog faktiskt ta och göra iordning mig inför att sova. Jag är trött, och hinner inte med att ta världens längsta sovmorgon imorgon heller.




Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback