December 21

Gårdagen:

Jag och Fredrik åkte in med 2-bussen in till stan. Där köpte jag en hi-tech-våg till mamma och pappa och en tröja till syrran (inga julklappar, eftersom jag är färdiga med dom!).
Tog sedan spårvagnen till vägverket. När vi kom gående på stigen så kommer förstås Kim i bilen och ska precis köra iväg, så vi gömmer oss bakom en buske tills kusten är klar och vi går och snackar skit med Ubbe. En enda lång väntan tills Kim äntligen kommer tillbaka, och då står hela hejjarklacken där, hela 5 pers! Och vi får alla gratulera vår Guld-Klimp när hon nu klarade sin uppkörning, 081220 :) Ooh, happy daaay :B
Vi åker till Leons och firar med hamburgare innan det bär av mot Viken och Hemköp för lite handel innan vi väl kommer hem till Storgatan.

Där så börjas det firas, spelas Geni (som Kim vinner, allt tack vare barnfrågorna), isglas-shotning, drinkning och en massa prat och iordningfixande innan det blev en timmes bowling på Davidssons. Och vet ni vad? Dom tar fanimej inträde där! 50 spänn för att komma in på Davidssons efter klockan 11, även om man ska bowla. Vilka nötter!
Sen blev det en lite avslagen efterfest på Storgatan innan fyllechaffisen kom och jag kom hem för att äntligen få sova efter en lång men rolig dag :)


Aldrig mera körlektioner!


It's amazing, it's amazing!


En helt klart trevlig kväll :)

    


Och bowlingen, den vann Kim. Så i det stora hela så hade Kim världens bästa turdag:
¤ Klarade uppkörningen och fick sitt efterlängtade körkort.
¤ Vann på Geni.
¤ Vann bowlingen.
Hon skulle köpt sig en lott om inte klockan redan var halv 1 då vi kom på det ;p



Nu är det städning som gäller här hemma på Kvarnvägen iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anna-Clara

Heeeej!!

Oh vad kul att Kim klarade körkortet.... Tänkte faktiskt på henne igår. Du får hälsa henne från mig och säga GRATTIS!!!!

2008-12-21 @ 20:28:34
Postat av: KIMSSON

Tack för en underbar dag! Jag blev så överaskad och glad! Du är en så bra vän och kompis och skruttunge! Är så glad att jag har dig! Do you wanna have a ride!? ;) Call my Babe! :D

2008-12-22 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback