December 23

Imorgon är det dopparedagen :)

Idag åkte jag och mormor en sväng till Vika på förmiddagen.
Sen så åkte jag till Anna så nu är jag totalt annorlunda, och julfin :p
Har sen klätt granen, provsmakat skinkan, skjutsat upp H och Z till morfar, traskat hemåt och plockat fram lite tomtar och glitter till mitt rum :)
Så, nu borde julkänlsan komma.


Here's some pics :p

Julgranen med alla klappar :)


Jag (och Helen) ;p


Och här har vi mig igen, och Zonny ;p


God jul på er gott folk :)



PS.
And my skrutt, självklart vill jag ha en åktur. Och många hoppas jag att det kommer bli :) Kisses & hugs to you.
DS.


Kommentarer
Postat av: :a

God Jul Lalla:) Fin du blev!

2008-12-24 @ 22:54:24
Postat av: Anna-Clara

Hej!

Vad fin du blev i håret! Va kul! är du nöjd?

Kram Kram

2008-12-26 @ 12:11:29
Postat av: Jasmina

Fin du är i rakt hår:) ohh vad många julklappar :) hehe kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback