December 3 - Träningen

Det vart volleyboll på träningen idag igen. Nu har jag inte lika ont som jag hade förra onsdagskvällen, men min högerhand ser desto värr ut. Jag måste komma ihåg att inte kavla upp ärmarna imorgon. Det är ju nästan pinsamt ju! Och värst är ju då min högertumme. Jag kände ingenting när jag spelade men sen så kom jag emot den när vi drack vatten innan vi skulle köra fotboll och ajsing bajsing vad ont den gör!
Men, kul var det ju även denna gång, och idag fick vi ju ganska mycket spel ändå. Och mina servar gick helt okej emellanåt.
OCH, när jag stod i mål under matchen så släppte jag bara in ett mål!! Och jag räddade faktiskt bollen typ tre gånger eller något. Vilken prestation! (För mig, enligt mig.)

Faan, min högerhand/arm bara skakar. Tror den vill vila ett tag. Typ till nästa fotbollsträning då vi kör volleyboll :P


Nu ska jag pyssla lite med en snögubbe här, och sen är det nog sängdags. Jag börjar bli lite smått trött nu faktiskt.
Och, Barbro ringde också förresten så imorgon kväll blir det lite jobb också :) Bara fyra timmar iofs, men det nöjer jag mig med eftersom jag ska börja 4, och jag slutar praktiken halv 5. Haha, men det ordnar sig. Helena är nog förstående :)


God natt god natt.

Kommentarer
Postat av: E

haha revansch de blev, dock för din del! Skönt att du/ni äntligen fick vinna :) vi gjorde de med flit för annars skulle vi ha blivit så stöddiga och de vill vi ju inte =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback