December 6

Idag har det bakats lussekatter och pepparkakor. Självklart så lyssnades det på en massa rolig julmusik under tiden :) Det är julkänsla om något!

   
Mina lussekatter.             Helens lussekatter.         Mina pepparkakor.         Zonnys pepparkakor.


Ingen promenad vart det idag eftersom det regnar. Imorgon ska jag ut en sväng iallafall.
Istället så har jag tittat och skrivit ner vad jag har för filmer, så att alla andra lättare ska kunna se vad jag har, det är rätt kul att veta själv också. Så nu har jag kommit på lite fler boxar jag vill ha :p Förhoppningsvis så får man lite till jul, men vi får väl se :p Vadå girig?

 
Jag älskar att min Vänner-samling är komplett :) Och Sex & the City.
Och samtidigt så är det ganska roligt att gå och vänta på att One tree hill och House-säsongerna ska släppas :p
Jag måste ta och städa i min bokhylla någon dag så att mina filmer står lite bättre. Men jag vet inte riktigt hur..
Det löser sig väl alltid.


Snart är det dags för finalen av Stjärnor på is. Jag hoppas hoppas hoppas att Jesper vinner!! :D

Nu ska det poppas lite popcorn :)

Kommentarer
Postat av: jasmina

vad gott det ser ut:) har du de bra på Vfu:n kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback