December 8 - Sunes jul


Sunes Jul, helt klart den bästa julkalender ever! 



Mysteriet på Greveholm också förståss :p





Men appropå (stavas det så?) Sunes jul iallafall, så skulle jag berätta på praktiken idag för min vägledare om när Sune och hans familj är på varuhuset och då Rudolf tappar bort familjen. Haha, och då så säger ju hon affärsbiträdet i högtalarna när hon ropar upp familjemedlemmarnas namn Hakan istället för Håkan, men Helena som inte sett detta fattade inte alls poängen med det hela. Vi kom in på detta eftersom en ganska nytt barn på avdelningen heter just Håkan :P
Haha, men inlevelse hade jag iallafall när jag berättade om det :p Gash, det är nog bättre att hon ser ett par avsnitt istället så att hon vet vad jag pratar om :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback