December 9 - Enkät

Hade fått post idag (det är inte alltför ofta). Iofs var det bara en enkät jag ska ta och fylla i nu, om bilanvändandet i Vikens kommun. Tror ju ingenting händer ändå tack vare dessa enkäter, men eftersom jag är så snäll just idag så ska jag ta och fylla i den idag.

Kim och jag tog en liten promenix förut. Försöker planera in en lite julbak-dag snart.

Sen ikväll så ska jag ta och titta på utvecklingsplanen för att se vad det är jag ska prata med Helena om imorgon. Och imorgon har jag mitt helhetsansvar. Skönt att det är kort dag, 6-1. Då blir det att gå hem och bara ta det lugnt, innan fotbollsträningen.


Nu ska jag ta och leta reda på lite bra musik :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Clara

Jag har också mitt helhetsansvar imorgon ( onsdag) va komiskt! Jag ska få hålla i luciaträningen b.l.a Sen ska vi ha julbord också med barnen. Själv börjar jag 9.30 till 18 suck och stön.... Krams

2008-12-09 @ 20:06:18
Postat av: Anonym

Jag har också mitt helhetsansvar imorgon ( onsdag) va komiskt! Jag ska få hålla i luciaträningen b.l.a Sen ska vi ha julbord också med barnen. Själv börjar jag 9.30 till 18 suck och stön.... Krams

2008-12-09 @ 20:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback