Februari 19

Tisdag.
Gick upp halv 6, åkte 10 i 7. Höll lite smått på med uppsatsen till 10 då det var föreläsning, en relativt bra en. Lunch 12-1, då träffade jag Maria och följde med henne till polisen. Nej, hon hade inte gjort något dumt utan skulle fixa ett pass :p
1-3 så var det en til föreläsning, men denna var skittrist. Vid 3 skulle jag träffat Kim vid Skvallertorget, men där var hon inte. Nej, hon var vid Norr Tull med en dement gubbe hon hade hittat uppe på Skvallertorget, och han hittade inte hem. Så Kim, räddaren i nöden, följde honom till spårvagnen. Men, vi vet fortfarande inte om vi satte honom på rätt spårvagn. Skulle han till Eneby? Eller var det kanske till Ektorp? Jaja, vi tror på Eneby, för det var dit han kom nu iallafall. Hoppas vi inte träffar på honom på Efterlyst eller nått annat nu. Men Kim har lärt sig en läxa, nästa gång hon träffar en dement gubbe i stan så ska hon ringa polisen ;p
Men, efter det så gick jag och Kim och lämnade in pappas dator på lagning. Den är riktigt jävla tung och så har jag ju gått omkring och bärt på den hela dagen. Så jag har skavsår på ryggen/röven, inte skönt det.
Tog en fika och gick en vända på stan. Åkte hem, och sällskapade med Hanna.

Nu ska jag fixa lite innan House, för det måste jag ju bara se så är hela dagen avverkad idag också.
It's amazing.
När kommer det sluta?


'Grattis Kim & Fredrik på er 1,5-årsdag ;p
(Attans bananer att Frisse inte fick några hjärt-kallingar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback