Februari 20 - Efter träning

Träningen är slut.
Var inte så farligt att springa ute som jag trodde. (Och det säger jag nu när jag hämtat andan..) Men gick inte en enda gång, då vi inte skulle göra det. Det är en prestation från min sida. Brukar alltid vara lat och gå nån sträcka men idag minsann var jag på hugget när jag verkligen var där.
Mycket match inomhus sen också, så det var skoj.
På söndag så ska nån hemlig joker/tränare komma. Ska bli lite spännande. Men hoppas inte att det blir så många nya övningar, för då kommer det bli kaos i min lillhjärna!

Imorrn blire plugg hela dagen. Fått den äran att laga lite mat också. Så det får jag väl ta och fixa. Sen kanske det hinns med att städa också, för det behövs!


Det är trist att det aldrig ses något resultat.
Jag tycker jag kämpar, och visst jag vet att jag är så  jävla dum och halkar tillbaka på ruta ett ibland. Men ändå, inga förändringar alls syns. När ska det märkas? När ska det synas? Men framförallt, när ska det kännas?
Nä, snart blir det nog hårdhandskarna.
Synd att ett alternativ är dyrt. Synd att jag är lat och trött och slö. Synd att jag är ensam.Synd att jag inte får arslet ur vagnen någon gång och kan ta tag i saker och ting ordentligt med en gång. Inte hålla på och vela, hoppa fram och tillbaka mellan ruta ett och två. Oftast står jag väl nånstans där mittimellan och då händer det inte ett skit.
Blir så trött på mig själv!


Men iallafall.
'God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback