NT-cupen

Dag ett - lördag.
Åkte in till Norrköping kvart över 8 imorse. Det var segt, men skönt att ha tid att vakna till lite.
Första matchen spelades mot Sylvia och vi vann med 2-0. Tre kvart kvar till nästa match då vi mötte Eneby A, då vi förlorade med 6-0.. :/ Jaja, kom tvåa i gruppen och fick vänta från halv 12 till kvart i 5 på nästa match. Så det blev mat, fotbollstittande och en hel del pladder. Matchen, som spelades mot Ljungsbro gick sisådära. När det var typ 2 minuter kvar så kvitterade jag till 1-1 och med vår vanliga tur fick vi möta vårt öde - straffarna. 3 straffar var till att börja med, vi satte två och Elin räddade en. Så ännu en spelare från varje lag fick slå en straff (och jag satte min, ännu en  gång). Tyvärr så missade vår nästa spelare, genom att skjuta i vänsterstolpen (exakt på samma sätt förlorade vi finalen mot Kuddby förra veckan). Surt sa räven, men imorrn så jävlaranama! Möter Vånga vid, vet inte när,  men ska iallafall åka kvart i 9, Hade vi vunnit på straffarna så hade vi kunnat sova och åka en halvtimme senare. Men inte då.
Så dår se hur det går imorrn.
Segt är det i benen nu iallafall, och mitt jävla skrapsår på knät svider något enormt.
Dum som man är så ramlade man ju idag då. Det händer inte så ofta, förstår inte hur folk kan glida på knäna frivilligt?! ;O AJ säger jag bara för detta lilla brännsår.

Nae, nu blir det slappt framför tv:n.
För imorrn gäller det!


- Tut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback