Segat

Finally helg! Underbart.
Druckit en massa te idag. Och bara slappat och segat framför tv:n.

Mamma är på bischa och köper halstabletter med. Just ice.


Snart äre House, vill att det ska vara avsnittet med kramperna som Sara pratat om flera tusen gånger. :p


Imorrn ska jag upp tidigt igen, wohoo!
Som idag, fast jag inte hade behövt gå upp tidigt. I love that!
Påminner mig om när vi skulle göra lite bus på Bäckadal, då jag tog 6-bussen till skolan men ingen annan var där så jag fick gå omkring i viken helt ensam i två timmar. Iofs fick jag ju motion och röra på mig, så det var ju bra. Men det var inte roligt, och dessutom började det regna och jag hade plattat håret. Min vanliga tur antar jag.

Nää, cup imorrn. Måste ladda upp. (framför tv:n?!) :o



 Good luck

Kommentarer
Postat av: linnea

vaddå för utmaning? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback