Tränat

Nyttigt, och bra och roligt.

Spring på löparbana framför tv:n då det var Spin City. Det var skoj :)
Sen blev det att simma. Jobbigt, har inte simmat på över ett år :O Eller badat? Idag fanns modet där. Hoppas inte att det försvinner igen nu.. Men det var kul, förutom att det var en som blev intervjuad och filmad när han simmade, vilket kanske innebär att jag syns där flåsandes.. Hoppas inte!
Sen blev det rutschkana, bubbelpool, ett kallt dopp och bastu.
Mysig dag.
Tyvärr avslutades den också med en semla, och det blev ingen promenad från rondellen som jag trodde. Så imorrn, en ledig dag, ska jag ta mig en liten svängom. Med Kent-musik i öronen. Och på torsdag, kommer jag höra dessa toner i verkliga livet, aaaah!

Nu väntar jag på att klockan ska gå, för ikväll äre ju House! :D


'Still 2 days left.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback