Wohoo

Här är jag, ensammen.
Börjar klockan 10, eftersom vi tydligen ställde in träffen med arbetsgruppen, vilket alla visste utom jag.
Jag är sist i rangordningen, och alltså tappas jag lätt bort bland dessa fyra gruppmedlemmar i grupp M.

Jaja, jag missade ju inte bussen imorse, det är ju positivt. (Även fast jag nu kunde gjort det!)
Men, jag kunde sova på bussen, DET var bra.


Imorrn äre cup, så idag är det endast kurering som gäller när jag kommer hem. Ingen läsning eller nått sånt tjafs, utan det får jag ta i helgen. Nu ska jag bli frisk!


Nää, nu ska jag ta och läsa lite. Utnyttja tiden kanske, det är ju bara 2 timmar kvar tills nån kommer...




Bananas are for monkeys.
(Just so you know)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback