Helgen

Nu är den över. Som tur vad så vet jag att det kommer en till ganska så snart.
Ja, i lördags var det ju då Coiltech cup i Sörping. Och bra gick det.
Vann gruppen, tre matcher (1 mål av mig och massa mål av alla andra i laget :p) och semifinalen spelades mot Norsholm. Efter 1-1 i full tid var det straffar som gällde och jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv, det var hemskt! Men jag satte straffen, det gjorde vi alla fyra eftersom Eve inte behövde slå sin, eftersom Elin räddade 3 straffar :) Så vi gick till final, mot Kuddby.
Även där så stod det 1-1 efter full tid, och det blev golden gold. Efter dom fem minutrarna hade ingen gjort mål och det blev straffar ännu en gång. Nervöst sammanbrott igen! Missade två straffar (jag satte som tur vad min), och de satte sina så det ble  förlust, men vadå, vi kom tvåa :D
Det var skoj :) Får njuta  av detta lite för jag tror inte att NT-cupen nästa helg går lika bra.
Vet inte ens om jag får vara med på den. Eller om jag kan det? :O

I söndags blev det mest att slöa, fram till två då jag var  "tvungen" att gå til jobbet. Men dom där 7 timmarna gick ganska så  snabbt (därav tycker jag om kvällarna) och allt flöt på som vanligt.

Idag blev det skola i två timmar, då vi fick reda på tentan och denna klarade jag av :) Nu äre bara Leva i världen-tentan som ska klaras så slipper jag tänka på det sen.
Undrar när vi får veta om vi är godkända på uppsatsen och dom andra två examinerande uppgifterna? Vill veta, nu!

Nä, nu blire tv och sen ska jag sova och hoppas att morgondagen blir bra.




- A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback