Totalt

Uh, jag är slut. Totalt död.
Jobb, igen. Förmiddagen var faktiskt slapp. Fick en liten innerrunda i Gusum, så slapp skogen. Det är inte ofta det händer. Efter matkörningen så hade jag en städ, jippie, jag som älskar att städa. Njae, men jag fick sen byta städ så jag fick den som helt klart har lättast städ. Fast iofs, i en hink hittade jag en stor jävla spindel. Jag tog inte den hinken.
Ja, sen fick jag gå hem. En kvart tidigare :)
Men imorrn, börjar jag kvart i sju. Spännande, jag ska då ringa och beställa maten. Det har jag faktiskt aldrig gjort :O Hehe, men det tror jag nog att jag klarar :p

Nu blire uppsats-skrivande som gäller. Sen kanske lite plugg till tentan, och så TP med Helen och Zonny.
Jag höll på ayy garva ihjäl mig igår, det var iallafall väöldigt nära. Man kan läsa så fel ibland..
"I vilken dal bor Snorfröken..."
Haha, det jag då menade var Snorkfröken. Så nu är jag minsann mobbad här.
Jag förlorade ett vad imorse också. Zonny lyckades komma upp klockan 6. Han gör visst allt för att få 20 spänn! Men, jag som jobbar klarar ju av att ge honom det efter hans besvär. (Men den ungen gick ju faktiskt och la sig igen!)

Nej, uppsatsen skriver. Den vill bli matad med minst 3 000 ord till. Lyckas jag med 1 000 till idag så blir jag nöjd.



'Aloha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback