Mars 5

Gestaltningsseminarium i skolan idag. Det vill säga teater, typ. Trist och läskigt.
Som tur vad så är vi två små grupper, så att vi var några och det gick väl hyfsat. Huvudsaken är att jag blir godkänd. Orkar inte med kompletteringar av en massa saker just nu.

Stannade till en stund i Sörping nu, och snart går bussen hemåt. Då blir det att fixa iordning sig till träningen :) Ikväll blire både utespring och inomhusspel :) Ser fram emot det.

Imorrn bitti ska jag till stan, men jag ska inte till skolan.
Haha.


Långhelg nu kan man säga. Fast det blir en hel del hemmaplugg, så det får man väl ta tag i. Men men.


Nu ska jag gå till bussen, så att jag inte missar den. Hu, vad hemskt det skulle va.. :/



'Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback