November 13

Träningen gick helt okej igår. Fast fick mig en rejäl spark av Jojjo rakt på tatueringen. Fy fan, det sved som bara fan i typ en halvtimme eller nått. Och i duschen sen - blä!
Men nu är den lika vacker som vanligt iallafall, och tur är väl det ;)
Vi körde i princip bara match, vilket är kul, när man slipper stå i mål ;p Det är verkligen inte min grej det! But I'm not alone ;p

Träslöjdsverkstad och svenskaverkstad stod det på schemat idag. På träslöjden så täljer jag ett hjärta som ska bli en magnet, men vi får väl se hur det blir. på svenskan så hade grupp K lite mys med pepparkakor när vi berättade våra sagor och pratade om bilderböcker. Det var mysigt :)
Åkte med 10 över 5-bussen hem, lite segt.
Och jag höll på att frysa ihjäl, det är fan skitkallt ute nu, igen!

Så nu sitter jag här i min alldeles för stora fleece-tröja och ska snart sätta mig under en filt och titta på Sex & the City. Bara orkar inte plugga just nu.

Trött på en hel massa saker, men det är ingenting jag tänker rabbla upp nu iallafall, så ni kan vara lugna.


Imorgon är det studiebesök i Gamla Linköping, och det kan nog bli ganska kul det också. Hoppas vi slipper regn bara!!




Tjipp&hej

Kommentarer
Postat av: Emma

haru tatuerat dig?! vadå för ngt o vart? :D

Postat av: Malin

Du är deffinitift (?)inte ensam!!! :p

2008-11-14 @ 08:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback