Oktober 15 - Namnsdag

Idag har jag namnsdag kom Anna på. Hipp hipp hurra, eller något. Firar inte direkt namnsdagar, och andranamn ännu mindre. Nä, tacka vet jag födelsedagar och julafton.

Att stava med Malin är skitkul. Mera mera :D
Och helt underbart är det bland alla gula löv som ligger på Banvallen. Man riktigt njuter :)

Innan jag skulle hemåt för att byta om och fixa iordning mig till bussturen så stötte jag på Zandra och följde med henne en sväng in i Glashyttan. Där var det flera, flera år sedan jag var inne. (Och ändå bor jag så otroligt nära! Kanske för nära?)

Lunch med Anna sen då. It was nice :)
Roliga Ullareds-planer smiddes också. Dom hoppas vi uppfylles snart :)

När jag satt på bussen hemåt så ringde Guld-Klimpen.
Mötte upp henne och hon följde med hem på en snabbvisit för att titta på mina framkallade kort som hon är så avis på ;p Sedan åkte hon hem och jag satte mig för att plugga.
Nu är mina båda arbeten färdiga och jag har tänkt skicka in dom nu. Eller så gör jag det imorgon bitti. Kanske behöver läsa igenom dom en gång till.



Sen blir det att läsa igenom dom sista sidorna i en bok som jag ska skriva ett litet paper om, men det gör jag imorgon.
Men nu ska jag klippa och klistra med fotbollar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback