Oktober 22 - Marknad

Självklart träffade man mycket folk nere i Viken.
Bland annat Carro och hennes familj, Kim hälsade jag på en snabbis och min gamla gympalärare Maria och hennes mamma, som jag även jobbat ihop med på äldreboendet och som är arbetskamrat med min mormor ;p Världen är bra liten ibland.

Hittade också mina remmar, och kokosbollar blev det också.
Sparar pengarna till Ullared nu istället ;p


Jag är ganska chockad över mig själv ändå.
Trodde aldrig att jag skulle våga detta! Men det gjorde jag. Ibland förvånar jag till och med mig själv :o

Men vill man ha vissa förändringar i sitt liv så måste man våga.
Jag har mål att uppnå nu har jag bestämt. Det ska inte vara uppnått någon speciell tid eller dag, utan det får gå som det går. Det får ta tid, bara det ger något sorts resultat i slutändan.

Nu blir det att läsa mina gruppmedlemmars arbeten och sen äre Sex & the city som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback