Oktober 22 - Tjat

Min lillebror kan verkligen konsten att tjata om någonting.
Han har hela den här veckan lyssnat på bara en låt!
Nu börjar jag också gilla den, haha. Men snart kommer den att vara uttjatad och då blir det en ny låt att lyssna konstant på ;p




När vi åker till Ullared så brukar det också bli typ en eller två låtar som upprepas under hela resan, både dit och hem. I somras var det någon låt om Puch dakota, bara för att Zonny älskar Puch, och pappa också för den delen.

Jaja, bara låten är bra så går det ju an ;p

Nu är det plugg som väntar, som sagt ;p
Ville bara hitta en låt jag kan lyssna på samtidigt som jag läser, och idag blev det visst denna.
Vissa kommer bli chockade, som typ Z ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback