Oktober 29 - Inomhusträning

Träningen var skoj :)
Men lite folk var det ändå.
Men det är ju typ eliten som är där, så det är kul ändå ;)
Fast jag har ont i röven och på många fler ställen ska jag säga er! Hm.. ;P

En bil saktade ner på vägen hem, vevade ner rutan och sa något som jag inte hörde. Men Emma sa att hon sa att det var duktigt att vi hade reflex på oss.
Jag måste vara en god samhällsmedborgare med den vackra, gula reflexvästen ;p


Visst måste man offra för att vinna?
Fasiken, det är ju värt det.
Sova kan man göra i graven, som Kims farfar brukar säga.
Men, jag får väl ge med mig. Ännu en gång.


Nu ska jag läsa ett pisstråkigt häfte om estetik, och sedan ska jag sova.
God natt.


Kommentarer
Postat av: Malin

haha! Skönt att jag inte är ensam om bollen in the ass ;p ojoj, det är inte ofta någon stannar för att säga nått snällt i gusum? :p

2008-10-30 @ 09:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback