Oktober 31 - Ordspråk

Innan jag drar mig nu så kom jag på Kims och mitt nya ordspråk som hittades på idag:

Vill man vara fin så får man frysa.




En annan rolig sak Kim sa en gång (på tal om helt andra grejer) var när vi skulle beställa mackor att ta med till lägenheten inne i stan. Vi pratar om vi ska ta och beställa med oss mackor hem för att då kunde vi spara en halva till frukost:

Men dom blir ju inte gamla tills imorgon bitti.. Så då tar vi kebab!


Haha, you wish :B


Nej, nu ska jag ta och gå som sagt. En halvtimme kvar tills bussa går.


Have fun.


Kommentarer
Postat av: Malin

Yow! U're welcome ;) Jag ska hjälpa Pia på elkedjan på måndag, och vet inte hur länge det håller på, men hur ser det tidsschema ut för veckan? :p

2008-10-31 @ 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback