Oktober 31 - Upplevelse

Det svider lite emellanåt.
Men vad fan, det är det värt :)
Malin kan verkligen sätta ord på vad jag precis tänkte, obeskrivlig känsla :p
För att förstå så måste man uppleva det själv.
Och det är verkligen en upplevelse att upplevas :p


Om drygt en timme ska jag gå ut i kylan, igen, för att bussa in till Sörping. Visa tatueringen och bo i Annas lägenhet för ett par timmar.
Snart bär det av mot Ullared.
Egentligen så skulle jag nog vilja sova i bilen ner (när jag inte kör), men jag tror inte att jag kommer kunna det för mamma och pappa och många fler har skrämt upp mig nu eftersom det ska bli så jäkla halt och dom pratar ju om snö och grejer fortfarande. Men det ska nog gå bra, men sova ska jag inte göra på vägen dit, eller hem!

Nu ska jag ta och packa det sista, kolla så att alla listor och grejer är med mig och fixa.
Får inte glömma min nya vän, Helosan-salvan :p


Hörs på söndag, eller måndag, eller nått. ;p

Trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback